Däckdebatt blir Däcksnack
Nyheter
21 december 2021
Text: Jonna Jansson Foto: MediaPartner AB
Sedan starten av Däckdebatt har vi på MediaPartner AB legat bakom det mesta av tidningens innehåll. Att vi från och med årsskiftet tar över ansvaret för tidningen helt och hållet känns otroligt kul! Innehållet kommer i stort sett att vara detsamma. Den största förändringen blir namnet på omslaget.
Vad blir då det nya namnet? Jo, vi tänker så här. Visst har det förts en del debatt i tidningen genom åren, och visst kommer det att göra det även fortsättningsvis, men ambitionen framåt är att öppna upp tidningen mer och att göra den till en röst för alla aktörer i branschen. Den ska bli en samlingsplats för sådant det snackas om eller som det borde snackas mer om. Därför blir det nya namnet… trumvirvel… Däcksnack!
Tidningen Däcksnack ska vara en plattform för inspiration, information och konversation. Den ska vara där det händer när det händer, så att varje nummer av tidningen blir något att längta till och uppslukas av. Vi samlar de viktigaste nyheterna för dig i däckbranschen, så att du kan fokusera på annat.
Slutligen vill vi rikta ett stort tack till Däckbranschen, för förtroendet i att överlåta utgivningen av tidningen till oss. Självklart kommer vi även fortsättningsvis att föra en tät dialog kring innehållet i tidningen. Och en lika tät dialog vill vi föra med er läsare! Glöm inte att ni alltid kan skicka in önskemål på innehåll, reaktioner på artiklar och åsikter om tidningen till oss på redaktionen, jonna.jansson@mediapartner.se.
Varma hälsningar, MediaPartner